Khristian Giménez: "Repartirem l’aigua entre totes"

Remunicipalitzem el servei! L'aigua és de totes i la repartirem entre totes. Movem-nos!

Municipalitzar no significa només que la gestió d’un servei sigui prestada per l’Ajuntament i el seu personal.

Municipalitzar significa posar unes regles de joc diferents i marcar línies vermelles al mercat privat. És sentir que allò realment important, és veritablement de totes i per a totes. Municipalitzar és crear un marc i unes condicions, on el primer de tot són les necessitats i la realitat de les persones i on l’administració local assumeix la seva responsabilitat com a garant de l’accés universal a aquest serveis i/o béns de primera necessitat. Aquesta és la prioritat de la municipalització dels serveis, per sobre dels balanços comptables que no saben ni volen saber de persones, per sobre dels marges de benefici, per sobre dels interessos dels ens privats.

És per això que CUP Poble Actiu sempre apostarà per la municipalització dels serveis. I ara demanem amb força la remunicipalització de la gestió de l’aigua. Perquè l’accés a l’aigua es un dret humà. I a més, perquè municipalitzar-ne la seva gestió comporta un munt d’avantatges com ara: garantir zero talls al subministrament, garantir l’aigua per a tothom, preus progressius i acords amb la capacitat adquisitiva de cada persona o empresa. També, lluitar contra l’opacitat empresarial i prioritzar el respecte pel territori i la natura, implementant polítiques públiques i ecològicament sostenibles. Perquè no volem que les multinacionals que formen part de l’entramat de les portes giratòries, facin negoci amb un bé tan valuós i necessari per a la vida, com és l'aigua. Remunicipalitzem el servei!. L'aigua és de totes i la repartirem entre totes. Movem-nos!

Khristian Giménez Màrquez. Regidor i Portaveu de la CUP Poble Actiu l’Hospitalet de Llobregat

Article publicat a Viu L'Hospitalet - Desembre de 2016

L'aigua és de totes i la repartirem entre totes. Movem-nos!

La CUP Poble Actiu sempre apostarà per la municipalització dels serveis.